Mar. 19, 2013

Hej! Tänkte berätta lite om vad som har hänt. Förra veckan var jag sjuk måndag till onsdag. I torsdags åkte jag till Malmö för att på lördag vara med och fira farmor som fyllde 80. Istället fick jag migrän och var sjuk hela helgen... Jättekul! Nej verkligen inte. Men jag blev mycket bättre sen. Igår åkte jag hem, väldigt tråkigt. Saknar alla übermycket! Får åka dit snart igen. Så smidigt med flyget, tar bara typ en timme :D

Nu mår jag inte bra, har jätteont i halsen, huvudvärk och feber. Är hemma idag och imorgon. Idag var jag tvungen att gå till doktorn för att få massa papper och grejer, sen åka in till skolan och hämta böcker och lämna papper till kansliet, sen hem igen. Ska göra allt för att bli av med min migrän, har liksom haft migrän 4 ggr på tre veckor.. Sjukt jobbigt.. Så har jag fruktansvärd klåda i mina ögon så jag tog ett allergitest för att se om jag är allergisk mot pälsdjur. Vet redan att det inte är det, men men.

Nu gör mamma lite lunch, det blir pasta och lax. Bloggar lite mer senare då jag ska lägga upp lite bilder jag tog genom fönstret på flygplanet haha. Har inga andra bilder eftersom att kameran inte följde med + sjukdom.

MIN KAMERA HAR KOMMIT TILLBAKA FRÅN LAGNINGEN FÖRRESTEN. Mitt liv är räddat haha!

Usch vilket tråkigt inlägg med bara massa klagomål, men jag kände att jag behövde skriva av mig lite. Nu ska jag bara fixa igång datorn så jag kan föra över bilder till datorn från le camera. Hörs senare! Kram

Så länge får ni två bilder från iPhonen, tagna genom flygplansfönstret, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: