Påsklov

Hej! Åh så himla skönt med lov. Även fast jag har rätt så mycket att göra, läxor och öva hur mycket som helst så är det ju ändå ledigt! Jag börjar lovet med migrän som vanligt! Hur kul som helst -.-

Imorgon ska jag åka till mormor och morfar, vi är ju alltid där och firar påsk. Men det är mysigt! Massa god mat och påskägg. Ligger i sängen och tittar på tv just nu. Hoppas att jag kan börja äta idag, är hur törstig som helst. När man har migrän är man sugen på typ all mat som finns. Just nu vill jag ha våfflor, sushi, kinesiskt, pasta osv osv... Är det inte våffeldagen snart? Eller har den redan varit? Håller inte så bra koll på sånt mina kära vänner.

Vi hörs lite senare! Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: